Deletedmom_879 Heyva herseyin bi adabı usulu vardir demi ama ne biluyim ben öyle gordum buyuklerimden
Heyva Deletedmom_879 Fatosumum Kizlar yaz olsaydi bi gun ayarlayip bi yerde buluşsaydık ne guzel olurdu ❤🤗🤗
Heyva Deletedmom_879 valla canm dua ediyorum ist la tasinmak için o yaza kadar bursaysam insallah buluşup bi cay içeriz 🤗🤗
Aysee Annee6 bende aslaslen adanalıyım Gölbaşı'nda oturuyorum ama hiç sevemiyorum şehri sevilecek yönünü de bulamadım 😕
Okare Merhaba☺ bende batıkent macunköydeyim 5+4 üm henüz kasık ağrıları dışında bişey hissedemiyorum😎
Aysee Annee6 ben güven hastanesine gidiyorum ama doğum için adana ya gidicem inşallah 🙂 sen nereye gidiyorsun