Zeynepp29 merhaba ben de 4. Haftada gebelik testi yaptım silik bir şekilde çıktı. Ardından kan testi verdim hcg yüksek çıktı yanılmıyorsam 5. Haftamdı doktoru aradık randevu için hiç gelmeyin bir şey göremeyiz folik asit kullanın 2 hafta sonra gelin demişti. Biz ilk haftalarda keseyi bile görmemiştik… sigara konusuna gelince ben ciddi bir bağımlıydım. Test sonucumda silik de olsa çift çizgi görünce o an bıraktım. Fakat söylediğim kadar kolay olmadı bir hafta kadar sonra çok zorlanmaya başladım. Akupunktur taktırdım. Bununla ilgili daha önce de farklı başlıklara yazmıştım. Ben de çok işe yaradı. Yaklaşık iki ay kadar akupunktura devam ettim ve sigarayı bıraktım demedim ara verdim dedim. Ben yaptıysam herkes yapabilir… lütfen yapamam diye düşünmeyin burada da “ben içtim bir şey olmadı” diyenler çokça yazıyor. Çok üzülüyorum birbirini kötü etkileyen insanlar gördükçe… size tavsiyem kararlı olun, bırakın ardından sıkıntıya düşerseniz çaresini bulacaksınız zaten. Spora başlayan, psikolojik destek alan, bebeğinin yüzüne duman üflediğini düşünerek kendini sigaradan soğutanları da okudum. Ben akupunkturun çok faydasını gördüm. Şiddetle tavsiye ediyorum. Mutlu bir gebelik süreci diliyorum. Sağlıkla kucağınıza alın 🌸