Kızlarrr bugün hastaneye gittim kan testi vermeye çünkü sadece 1 defa vermiştim hafta başı gebeliğimi öğrendiğimde.. doktor önce karından ultrason yaptı ve keseyi gördük.. keseyi gördüğümüz için kan tahliline gerek yok artık dedi.. yolk u sordum 5. Haftan görünmemesi normal vajinal ultrasonla görebiliriz ama bir olumsuzluk olmadığı için acele etmemize gerek yok dedi.. bir sıkıntı yoktur değil mii? Bir de ben sigara kullanıyorum biraz azalttım ama nasıl bırakıcam bilmiyorum :(