Zeynepp29 ben gebelik şüphem olunca birden bırakmıştım, azaltarak bırakmayı deneyenler sanki çok başarılı olamıyor, bir anda bırakmayı deneyin, inanın Allah sabrını veriyor ben asla bırakamam derdim hep. Biraz sigara yokluğunda yemeğe sardım, malesef olması gerekenden biraz fazla kilo aldım o nedenle ama sigaradan kötü değil diye düşünüyorum