Helbestt merhaba bizde 24+4’teyiz uzun süredir magvital kullanıyorum bana ilk kutu bitince 2. Ye öyle bir kağıt vermişti ama almadım şu sıralar hastanelere ilaç tanıtımlarına vs çok geliyorlar doktorlarda bu ilaçları ne kadar önerip aldırabilirlerse o kadar para kazanıyorlarmış o yüzden gerek duymadım magvitale devam ediyorum.