Merhaba ben 24 haftalık hamileyim.14.haftadan beri magnezyum kullanıyorum.Özelde muayene ölüyordum bana magvital yazmıştı.Bu defa devlete gittim normal hazır ilaç isimlerinin olduğu bir kağıt var ya direk onu verdi.Magvital kullanıyorum dedim o bir işe yaramıyor sen sadece burdakileri al dedi 4 ilaç vardı kağıtta ve herkese aynı kağıdı verdi.Devlette karşılamıyor o ilaçları.Fiyati 1500 tuttu 3 ilacın.Ben de almadım gittim sağlık ocağında magvital yazdırdım ama iyi mi yaptım gercekten magvital işe yaramıyor mu bilmiyorum kullanan var mı ?