-Themother- her doktor farklı diyor benim doktorum beni kürtaj yaptı daha odadan cıkmadan direk düşünüyorsanız bi sonraki reglden sonra korunmayın dedi evet ama 3 düşüğüm oldu ve hiç korunmadım doktorum korunma dediği için genelde hamile kalma sürem 3/3.5 ayı buldu sağlıklı bi gebelik için bence bekleyin yada sadece yumurtlama günlerinizi değerlendirin.. düşüklerimin sebebi kan pırtılaşmasıymış suan 13+2 yim çok şükür iğne ve hap kullanıyorum kan sulandrcı olarak