Gzmye ben hem düşük hemde kürtaj oldum. 13 haftalıktı. Krozomozom bozuklığu vardı bebekte gebelik sonlandırma yaptılar suni sancı ile düşürdüm kalan parçalar içinde kürtaj oldum. Doktor bana da 3 ay dedi ama ben 2 ay sonra kalmışım isteyerek olmadı aslında 1 ay daha korunmak istiyordum ama rahim hazırmış demekki rabbimde nasip etti ❤️ bende çok korktum burda defalarca postlar açtım ama inanın rahminize düştüğü an tekrardan hamile kaldığınızda rabbim bir sabır veriyor içinizi ferahlatıyor 12. Haftaları atlatınca rahatladım ben biraz tüm testleri vs yaptırınca daha rahat devam ettim birde en kötüsü başımıza geldi öyle düşünün tekrar kötüyü çekmenin anlamı yok bir kere yaşadık olumluyu düşünüp devam etmek istedim ben. Zaten bir kere yaşadım tekrar edere de allah korusun artık durumu biliyorum zaten dedim zamana bıraktıkça bir rahatlama geldi zaten öbür türlü hem bana hem bebeğime zarardı.
Size tavsiyem kağan kocatepenin videosu var düşükten sonra gebe kalmakla ilgili onu izleyin o çok rahatlatıyor içinizi