-Themother- çok geçmiş olsun. Ben de kürtaj sonrası 3 ay bekledim doktor en az 3 ay bekle demişti o arada kan değerlerimi düzelttim d vitamini demiri yükselttim fazla kilolarımı verdim bebek için psikolojik olarak da hazırladım kendimi kürtajdan sonra çok etkilenmiştim önce vücudumu ve psikolojimi hazırladım ve ilk denediğim ay hamile kaldım şükür. İlk gebelikte 8-9 ay boyunca denedik olmamıştı zaten olunca da kalbi durdu kürtaj oldum. İyi ki kendimi hazırlamışım bu kez daha sağlıklı oldu gebeliğim güzel gidiyor şükür. Tavsiye istediğiniz için söylüyorum bekleyip folik asit falan kullanarak kendinizi sağlıklı bir gebelik için hazırlamanız daha iyi olur bence 🌸