Zeynepkrkytlli tatlibebegim_ bu sefer de belinizden düşmesin Yorumlara bakarak biraz büyük almissiniz gibi geldi bana
yeschef-13 Zeynepkrkytlli bana arkadaşım m beden verdi kendi doğumundan kalan bende l almıştım ama açmamıştım paketi onun açıktı bedenleri gerçekten büyük m l gibi l xl gibi bol olmasıda iyi değil kayma yapar bence tam beden alın
Zeynepkrkytlli Merve_3351 😂😂 Hangi sehirdesin keşke tanışma şansımız olsa ,🌸 Sizin nasıl geçiyor benim biraz zor 😵💫
tatlibebegim_ Zeynepkrkytlli şok marketten aldım ben çok sıkı sevmiyorum bol durması daha iyi sıkmasından
marsuk34 Zeynepkrkytlli boy kilodan ziyade kalçanızı ölçün cm e göre alın üzerinde yazıyor kaç cm için hangi beden olduğu
Zeynepkrkytlli marsuk34 teşekkür ederim Birisi de göbek deliği altından ölçün demiş Ölçüp ona göre alicam artık🌸
birgencanne09 Zeynepkrkytlli canım daha da kilo alma şansın var xl al bence bende xl aldım kilo almam almam dedim kilo aldım
Zeynepkrkytlli birgencanne09 çok bol olsun da istemiyorum aslında Evet tam üzerime olmasın bı tık bol olsun rahat olsun ama xl de çok büyük olmaz mi
birgencanne09 Zeynepkrkytlli kilo alacağını da hesaba koy canım ben 27+3 ün sadece 4 kilo almana rağmen xl aldım
Zeynepkrkytlli birgencanne09 sen baya erken almışsın ya 😂 Gerçi ne olur ne olmaz insan da bilemiyo 🌸☺️
Zeynepkrkytlli Oztrksadiye yapısı nasıl oeki esnek mi Az daha kilo alırsam l olur mu Bu sefer de dar gelmesin