Edaa3595 Eko93 ben kızımda 109 la doğuma girdim L beden aldım hiç sıkmadı şimdi oğlumda 104 le doğuma gireceğim yine L aldım
Zeynepkrkytlli birgencanne09 son haftalar çok aliniyo diyolar ama Gerçi depend esnek sanırım kilo araliklaru uçurum gibi ama herkes bana rahat oldu demis
Smy17 Zeynepkrkytlli 78 le doğum yapmıştım L beden almıştım ama beli lastikli olduğu için bence sizin içinde l iyi olur
Pinaryyy Zeynepkrkytlli bende 61 kiloyum şuan 26. Haftadayım şimdiden L beden aldım daha önce yorumlara bakmıştım denk geleceğini düşünüyorum hem sıkmadan rahat olması önemli bence
Balpa_95 Zeynepkrkytlli 62 kilo ile doğum yaptım M beden aldım. L bile olurmuş sezeryan sonrası çok kanamam ve ağrım oldu, bol olması daha iyi inan
Vandb Zeynepkrkytlli aynıymışız Ben Large aldım Tam oldu rahat rahat giydim 53 falandım doğuma giderken 70i görmüştüm ilk gebeliğimde 69la gitmiştim bunda 71 oldum ama tam geldi