9+1 bugün bizde sezeryan olacağım ilk ikisi sezaryen 1 Kasım da 36+6 da doğum yapmayı düşünüyorum doktor da uygun görürse tabi. Benim sorunum erken doğuruyorum hep kızım 32 de doğdu oğlum 36 da sancım ve suyum geliyor bu haftalara kadar bile zor bekliyorum bunu da durursa eğer 36+6 da alır mı acaba doktor yada erken mi der bilemiyorum