Kubraakgn0
ikili tarama yaptınmı canım bendr en son bayramdan önce gitmiştim 9+3 ken doktorum 1 ay sonra gel dedi fakat randevu bulamadım işte en son 2 mayısa bulabildim 2 mayıstada 14 + 1 oluyorum kimisi diyo geç oluyo daha doktor yapmaz bende diyorum yarın sabah erkenden gidiyim randevusuz ikili taramamın geçeceğini söyliyim belki alır muayeneye