06Pembemavi80 Mavideniz61 durursa iyi değilmi , hayırlısi.neyse o şekilde olur inşaallah iyi düşünelim iyi olsun. Benimde 3. Gebeliğim hepsi normal. Sizin yaşları kaç çocukların
Mavideniz61 06Pembemavi80 06Pembemavi80 tabi durursa iyi ama benimkiler hep erken geldi :/ kızım 11 oğlan 9,5 yaşında peşpeşe büyüttüm ikiz gibi , çok istediler bi kardeş bayağı ara verdim aslında 10 yıl ara ile doğacak nasipse