Minnnosanne benim arkadaşıma 30. Hafta bu teşhisi koydulsr ve hep hastanede kalmasını bebeğin yada kendisinin öleceğini söyledi doktorlar korkuttular yani açıkçası arkadaşım hastanede duramadı eve geldi sürekli tansiyon ölçümü yaptı 35 de doğurdu tansiyonu 16 17 yi bulunca haftanız kaç ama tansiyon sorununuz varsa 35 de falan alıyorlar şuan arkadaşımın bebeği sağlıklı 2 yaşına girdi