Deletedmom_98
İlk yazılarımda yazmıştım tansiyonum yüksekti protein kaçağı vardı acil ameliyat oldum ikinci de mesela diyet yaptım kilo almadım fazla tansiyon olmadı ama protein kaçağı vardı doktor almadı ama zaten 37 başı sancım 90 çıktı acil ameliyata alındım yine. Şimdi yine mesela preaklamsi tedavisi görüyorum tekrar etme riskine karşı şimdi de karnımın içinde bantlar oluşmuş koryonik bant bilmiyorum o rahatsızlıktan mı oluyor