Minnnosanne 33+5 teyim 30 dan beri protein kaçağı yüksek tansiyon idrar yolu enfeksiyonum var birde karaciğer değerlerim yüksek 30 da hastaneye yatmıştım birşey yapmadılar bir gün tamsiyon kontrolü yaptılar ciğer geliştirici vurup gönderdiler hergün düzenli tansiyon ölçümü yapmamı söylediler birde antibiyotik verdiler iki gün önce memleketime geldim doğum yapacağım şehire annemlerin yanına burdaki doktoruma gittim tansiyon ilacı oksopar kan sulandırıcı iğne ve magnezyum ilacı başladı anında haftaya tahlillerimi görmek istedi tuz yağ şeker baharattan uzak dur dedi 37. Haftamda sezeryan için gününü verdi yani diyeceğim o ki ben kaç hafta tek başıma uğraştım acılarla ağrılarla eğer oturduğumuz yerde tekrar acile gitseydim belki bir tansiyonum yükseldi diye devlet hast doğuma alcaklardı erken haftamda ama çok şükür şuan iyiyim korkmayın bu süreçte Allah büyük benim daha bu yaşadıklarım son evre bunun öncesinde 22-28 hafta aralarında ne rahatsızlıklar yaşadım mantarından tutun basuruna kadar acile ilk gittiğimde yatış vermek istediklerinde eşim görevdeydi akşam gelip yatmak istediğimi söylediğimde bana direk eve gidersen ölürsün demişti doktor uygunsuz bir biçimde ve canım cok yanmıştı mecbur yatmıştım ama ertesi sabah taburcu edip bir ilaç tutuşturup göndermişlerdi çok dikkat edin kendinize değerlerinize mutlaka baktırın protein kaçağınızın sebebi karaciğer mi böbrek mi enfeksiyonmu yoksa tansiyonmu ona baktırın önlemlerinizi alın evet önemli bir durum ama ben neler neler yaşadım tek başıma ağrılarla ölmedim