Benim 2 hafta önden gidiyordu 36. Hafta da doğdu. Ama ben de hem rahim ağzı kısalığı hem şeker vardı hem iri bebekti. Onlar da etkilemiş olabilir yani. Ama 36. Haftasında doğmasına rağmen çok şükür hemen odaya getirdiler ben dedim kesin kalırız hastanede yani iyi yanları da var aslına bakarsan iri olmasının önden gitmesinin 😃