Bkeeeeet matmazellayy biraz yürüyüş biraz da kendiniz diyet yapın bence o zaman haftası ile uyumlu çıkmaya başlıyor ben öyle yaptım yürüyüş az ve sık beslenmeye başladım haftası ile uyumlu şuan benim ki 3 hafta öndeydi bide
matmazellayy Bkeeeeet maşaAllah baya öndeymiş sizinki bende dikkat ediyorum yürüyüş falan da yapıyorum bakalım bu ay ki kontrolde nasıl olacak
Sporcuanne14 Benim de 1 hafta önden gidiyor. Normalde 39 giricem ama önde olduğu için 40 haftaya giriyor olması gerek ölçüleri cuma gidicem suni sancı verirmi acaba açılma sancı yok