matmazellayy Başına gelen anne adayları varsa merak ediyorum bebeğim 2 hafta önden gidiyor erken doğum olabilir mi zorunlu doğum falan olan var mı aranızda
Sehermt matmazellayy Etkilemiyor, benimde 2-2,5 hafta önden geliyor gelişimi şuan. 36. Haftadayım normal doğum bekliyoruz doktorum iri bebek vs diyip beni korkutmuyor, son adet tarihine göre haftasını takip ediyoruz
fm-112 matmazellayy ilk gebelıgımde oyleydı 38. Haftada 4kilo artı eksı 100 gr dıyordu doktorum normal dogum ıstıyordum daha fazla kilosu artmasın diye 39. Haftada suni sancıyla dogumu başlatıp normal dogum yapmıstım
sryy matmazellayy benim de bebeğim 12 gün önden gidiyor bebişin gidişatına göre erken alabilir dedi doktor ama ihtimalleri söylüyoruz diyede ekledi. Gebelik şekerim var ve anne baba olarakda iriyiz biraz bebekde iriymiş doktor ya diyebat kaynaklı yada sizle alakalı bi irilik olabilir dedi suan 35+2 yiz 37 ile uyumluyuz bakalım nolcak kontrollerim sıklaştı erken dogurursam ve o süreçte unutmazsam haber ederim. Korkudan herşeyimi hazırladım😅
matmazellayy Esranyr Sezaryen mi olur ya hep kendimi normale adapte ettim böyle giderse doğumun zor olur dedi doktor ay ay bilemedim
Esranyr matmazellayy Yani sezeryan da olabilir eğer iri bebekse bir de ilkse. Akışına bırak bebek nasıl gelmek isterse doğum öyle gerçekleşiyor ben buna çok inanıyorum ilk oğlum makat gelişti hiç dönmedi sezeryan oldum. Sağlıkla gelsin bebisiniz
matmazellayy sunashn50 hiç kendimi sezaryene adapte etmemiştim ama sağlık olsun evladım iyi olsun da doktorum da gözümü korkutmamak için bişey söylemedi doğumun zor olur dedi Şuan daha 30. Haftadayız 32 hafta ile uyumlu doğuma kadar 4 kilo olur herhalde
Regi24 matmazellayy merak etmeyin bende ayni durumu yaşıyordum şimdi 38haftayim 4 gün sonra gösteriyor . Ekmeğı azaltın biraz. Bende normal doğum bekliyorum son 1haftamiz var
sunashn50 matmazellayy bizde 29. Haftadayiz 1 hafta önde gidiyor ilk doğumum sezeryan olduğu için zorunlu sezeryan benimki 27. Haftada kac gr di hatirliyor musunuz
matmazellayy sunashn50 yok gitmedim 27 haftalıkken o yüzden bilmiyorum hep 1 hafta önceydi zaten ama bu sefer 2 haftaya çıkmış
sunashn50 matmazellayy sağlıklı olun saglikli olsunda gerisi önemli değil inanin ben normal doğum için denedim 2 gun suni sanci da verildi 3. Gun sezaryene alindim bana sezaryen daha kolay geldi 🥰
matmazellayy fm-112 maşaAllah peki zorlandınız mı yani illaki zorluğu olmuştur tabi ama biraz iriymiş ya benimde gözüm korktu doğumdan ondan soruyorum 😇
fm-112 Sehermt 3 cmdi suni sancıyla hemen acılma oldu diyemem yatış yaptıgım gunun sabahı vermeye basladılar sancıyı sonra aksama dogru kestiler acılma olmayınca ertesı gün tekrar başladılar ve dogum yaptım 3900 dogdu