konyasarmasi nursedaguney biz de bugün 29u diye konuştuk ama haftaya cuma netleşecek. Eğer 29u olursa 38+3 olacağız
asell13 nursedaguney ne güzel 😍 benim bi oğlum var 7 yaşında bide kızım olcak inşallah bana yeter daha 🥰
nursedaguney birLinaannesi l birLinaannesi böyle olunca daha erken mi alıyorlar benimde makat geliş çünkü dönmedi hala kızım ☺️
songul_ismail80 birLinaannesi benimle sizinkiyle aynı haftası bana da makat geliş dedi fazla bekleyemeyiz dedi makat geliş nasıl oluyor
birLinaannesi nursedaguney 36. Haftada gün verdi doktorum işte 🥹 büyük ihtimalle öyle yapıyorlar ama dönme ihtimali varsa söylüyor zaten. Doktorunuz dönmez ise büyük ihtimalle gün verecektir
Karbeyaz_ Tanem066 kendi isteğinle mi oluyorsun canm ben kendi isteğimle sezeryan oluyorum çarşamba ya kadar normal olursa diye tedirgin oluyorum nişan birşey de gelmedi daha ama 🙈
Tanem066 Karbeyaz_ evet bende kendi isteğimle sezaryen oluyorum.sali günü kontrolüm vardı sancı çıktı biraz bende o yüzden tedirginim beklemedeyim bakalım🙂
Karbeyaz_ Tanem066 aynen bende canım kendi isteğimle olunca erken gelir mi diye düşünüyorum inşallah gününü bekler hayırlısı neyse öyle gelsin tabi de 🥰
songul_ismail80 Matmazelll haftamız aynı darısı bize inşallah net bisey demedi doktorum Nisan da doğum olsun istiyorum bize ya haftaya cuma ya da 1 mayıs en geç alırım dedi ama.serklajliyim çok agrim oluyor dayanamıyorum baskilara
songul_ismail80 birLinaannesi hım anladım dikişlerim o yüzden ağrıyor inşallah sağ salim kavuşuruz yavrularımıza