M1a2y3 Karbeyaz_ bebeğimin kalp ritminde bi sıkıntı var düzenli kontrolleri yapılıyordu doktorların uygun gördüğü tarih olduğu için açıkçası zaten çok ta erken olmuyor normal doğumda risk barındırabilir o yüzden sezeryan karar verdik