Deletedmom_789 Buseirgit bende pek bişey almadım mayısın sonlarına doğru herşeyi birden alıcam şuan çantasıdır biberon emzik falan tamam puset iki üç parça elbise beşik örümcek mama sandalyesi falan böyle şeyler kaldı
Abcdedg 29+0 Haziran sonu temmuz başı bayramdan beri çok ağırlaştım gaz mı sancımı anlayamadığım ağrılarım oluyor yarın kontrol günümüz inşallah güzel geçer
Abcdedg susaMom_ bi sıkıntı olmazsa ilk doğumum normaldi bunu da normal istiyorum ama çok uzun zaman geçti korkuyorum bu sefer bir de plesanta aşağıdaydı son kontrolde yukarı çıkmaya başlamış demişti doktorum yarınki kontrolde biraz daha netleşir sanırım
Deletedmom_789 Mer3459 Bir an önce doğursaydık ya bana diyolar ki çok hareketli olduğum için şimdi bebek bacaklarının arasından şıp diye kayar 😂
Nihan01 Bizde 24. Haftaya gördük tahmini temmuz sonu Ağustos başı gibi bakalım hayırlısıyla geldin de sağlıklı sıhatli.
Mer3459 Deletedmom_789 valla bende cok sabırsızlanıyorum gelse zaman geçse sevsem paşamı cok merak ediyorum allahtan sürpriz ve hiç düşünmediğim bir bebek ama baya istekliymişim ben😅🥰🥰
susaMom_ Abcdedg Benim ilk gebeliğim Allah nasip ederse normal doğum istiyorum bende ama işte dediginiz gibi ne olacağı bilinmiyor Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🩷
Nlnmtn Abcdedg benim de plesenta asagda denildi geçen hafta bu hafta iki cm kadar yukarı cikmis haftaya tekrar kontrolüm var umarım yukarı çıkar
Kilaflarinmucizesi Buseirgit Benim önceki kızımdan kalan kıyafetlere bakıp yıkamam lazım yeni aldıklarım var birde. Onun dışında hastane için hediyeliklerimi yaptım. Kapı süsümü yaptım