Msydn6 Deletedmom_789 sağlıcakla alın kucağınıza cinsiyet ne 🌝 benimde temmuz ortasına doğru son 99 tam hesaba göre ama 10 gün evvel alırlarsa 38 gibi 88 gün falan var 25+5 im 3. sezaryenim olacak benimkide çok hareketli tekmeler falan diğerlerinden daha hareketli olacak galiba
iremd-1798 Deletedmom_789 bende 26+5 teyim ama doktor 27 dedi iki gün önce. Biraz önden gidiyor meleğim ❤️❤️ hareketlerini hissetmek o kadar güzel ki benim ikinci hamileliğim ilk kadar heyecanlıyım🌷devlete mi özele mi gidiyorsunuz acaba? ☺️
Deletedmom_789 iremd-1798 Özele gidiyorum doktorumu yeni değiştirdim ondan öncekide özeldi ilgi pek göremedim şuan gittiğimde çok ilgili değil ama idare ediyor işgili bir doktora denk gelmedim😅
iremd-1798 Deletedmom_789 bende özele gidiyordum devlete döndüm ama ne ultrason resmi veriyor ne bebeğin kilosunu söylüyor ya sinir oldum ☺️ sadece ayrıntılı ultrason da bebeğin kilosunu söylediler devlette ki doktora söyledim bizim ultrason cihazı o kadar iyi değil dedi 😅
zumraninannesii Alparslanmom__ bizde öyleyiz temmuz sonu ağustos başı ama sezaryen olacağı için günü belli olur 24+4 haftaliğiz ikinci gebeliğim
Kilaflarinmucizesi Deletedmom_789 Bizde 25 haftalık olduk. 3. Kızım geliyor ağustos 1 diyor 40 haftaya ama bence temmuzun 1. Yada 2. Haftası gelir. İlk kızım 39+4 de gelmişti 2. Kızım 37+1 de bu da beklemez daha fazla diye düşünüyorum.
Deletedmom_789 Kilaflarinmucizesi Sağlıcakla gelsinler benimde ilk haftası falan gelir diye düşünüyorum 🥰
Nurkose1 27+3 Haziran sonu temmuz basi gibi bekliyoruz hanım efendiyi, kaburgalarim batiyor , yatarken de rahat edemiyorum artik yavas yavas ağırlamaya basladim heralde , saglikla gelsinler inşallah
Deletedmom_789 Nurkose1 Benimde kaburgalarım batıyor bana anlamadım herşeyden sıkıntı alıyorum galiba 😂
Toprak-Elif Deletedmom_789 27+0 Temmuzun ilk günleri büyük ihtimalle sezeryan ile doğuma gireceğiz ✌️
Buseirgit Deletedmom_789 24+ 1 olduk oğlumla. Temmuzun sonuna inşallah doğum, 3. Doğumum 2. Sezaryenim olcak.
Deletedmom_789 Buseirgit bende pek bişey almadım mayısın sonlarına doğru herşeyi birden alıcam şuan çantasıdır biberon emzik falan tamam puset iki üç parça elbise beşik örümcek mama sandalyesi falan böyle şeyler kaldı
Kilaflarinmucizesi Buseirgit Benim önceki kızımdan kalan kıyafetlere bakıp yıkamam lazım yeni aldıklarım var birde. Onun dışında hastane için hediyeliklerimi yaptım. Kapı süsümü yaptım