Kilaflarinmucizesi Buseirgit Yeni aldıklarımı da toprak tonları almıştım cinsiyeti bilmediğim için. Erkek hissediyordum ve etrafımda erkek demişti hep birkaç parça da erkek almıştım onları başkalarına hediye edicem
19931994 Buseirgit 37. Haftada alırız dedi doktorum daha günü belli değil onun için erken tabi temmuzun 2. Haftasına geliyor inşallah erkenden gelmez zamanında olur🌸
Nlnmtn Deletedmom_789 benim de 25+5 temmuz sonu eğer zamanında gelirse tabi bazen hareketlerini çok hissediyorum bazı günler de nerdeyse hiç hissetmiyorum ve bu normal mi sizce
Deletedmom_789 Nlnmtn 26 27 den sonra artık düzenli hal almış olmalı hatta 28 den sonra tekmeleri 10 üzerinde olmalı
Nlnmtn Abcdedg benim de plesenta asagda denildi geçen hafta bu hafta iki cm kadar yukarı cikmis haftaya tekrar kontrolüm var umarım yukarı çıkar
_almirasmom Nisaiste valla dogrudur benım 2. Gebelıgım cok erken ve cok fazka cıktı kızımda 28. Haftada ancak cıkmaya baslamıstı sanırım vucut alıstı artık🥹
safiyekoc @“Beyzadogannn_” 27 haftalığız, 19 temmuzda günüm doluyor ama doktor henüz doğum hakkında bişey demedi, sorunca da boşver sen bebeğine odaklan düşünme diyor 😅