gees06 ben stok yapmamıştım, ancak sleepy yenidoğan kullandım 4 paket, 4. paketi bitiremedik. Sonrasında yapışkanı hoşuma gitmediği için molfixe geçtik, 3 paket 2 numara aldım, son paket bitmedi gene. Şimdi molfix 3 numara 3. paketteyiz, bu bitince 4 numaradan devam edeceğim. Oğlum 9 haftalık şu an.