Deletedmom_112 teachermom1 bebiş doğdu diğer bezler pişik yaptı premium care denedim bi tek onu sevdi kakasınj falan çok daha iyi hapsediyor diğer bezlerle çok fark arasında ama fiyatı malum indirçm takip edeyim teşekkür ederim
Serendipity16 gees06 sleepy bionatural aldım 1 paket sadece bebeğime iyi gelirse ondan devam edicem bez stoklamak bana mantıklı gelmiyor her bez her bebeğe iyi gelmiyor çünkü sonradan elimde kalsın istemem
Esmalmila Serendipity16 bu bezle başlayacağınız için aksi durum yaşayacağınızı çok düşünmüyorum çünkü en temiz içerikli bezlerden bir tanesi 🌸
Elfkzlky gees06 bgune kdar baby turco kullandım rezaletti. Canbebeye geçtim. Cok memnundum. Bulmadgımda molfix aldım onda da cok memnun kaldım. Canbebe ve molfix olarak devam ettim. Dun ilkkez bebem natural aldım. Çok başarılı ve uygun fiyatlı:). Geç buldguma üzüldüm cunku kızımı bu hafta bezden kesecegm .)
Kelebekmisaliihayat İçerik olarak temiz ve pamuk oranına yakın olanlar sleppy, bebemnatural, önlem Bu 3 marka var diye biliyorum. Tabi en sağlıklısı ybb.
Esmalmila Kelebekmisaliihayat sleepynin en temiz içeriklisi bionatural bir de molfix pure&soft içeriği temiz olanlardan pamuklu (sarı paket)
Esmalmila hanlnim ben de daha 8 haftalık hamileyim Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ama eğer ki bütce ayırabilirseniz mutlaka indirimlerde almanızı tavsiye ederim. Ablamın 1.5 yaşında bebeği var en çok 4 numara kullandı kilo aralığı fazla olduğu için yaklaşık 6-7 ay kadar. O yüzden ben indirimlerde 4 numara almaya başladım molfix pure & softa karar verirseniz eğer a101 bim şok gibi marketlere geliyor 86 adeti 230-240₺ye takip edin dilerseniz 🌸
Sporcuanne14 Esmalmila ben sleepy 1 numara aldım olurmu yeni doğana üstünde 2,5 kg yazıyor şuan karnımda bebiş 3 buçuk kg (39 hftlk) olurmu acaba
Serendipity16 Esmalmila çok sevindim o zaman inşallah bebeğim de anlaşır kimisi sızma yapıyor dışarı çıkarıyor demiş ama bakalım kullanınca görücez 😌
Esmalmila Masalikom ben de pure soft aldım doğumum nasipse kasımda bilgilendirme yapar mısınız kullandıktan sonra 🌸💗
Deletedmom_112 Esmalmila ben yaklaşık 1 aydır kullanıyorum eski üretim molfix pure softlar çok güzeldi yumuşacık göstergesi falan vardı şimdi zam yapmak yerine kalitesini düşürüp değiştirdiler aşırı sert yarım saat sonra bizde kızarıklık yapıyor iyi hapsetmiyor ama eski üretim harika ve tabi her bebek farklı yinede stok yapmanızı önermem
hellomama Sleepy 1 paket 1 beden 4 paket 4 beden 2 paket 5 beden 4 paket 6 beden aldım pişik yaparsa letgodan satarız ne olacak 🤷🏻♀️😂
Esmalmila Serendipity16 genelde mavi pakette bu sorun var ama sarı pakette yani pure softta hiç rastlamadım böyle bir yoruma 🌸 inşallah memnun kalırız
CereenCkr Ben şeyi merak ediyorum ya Prima premium care, Prima yeni doğan, Prima harmonie arasında ki farkı bende alacağım ama çeşit çıkınca bir soru işareti oluşturmuyor değil kafamda 🤔🙄
e_blue_sky_a gees06 ben prima aktif bebek kullanıyorum. Aksi Bi durum olmadıkça her beslenme öncesi altını alırım. Sabah öğlen ikindi akşam gece ve sabaha karşı… 6kez…… indirimleri değerlendirdim 5tl ye denk geliyor 6×5=30tl ediyor. Sleppy kullanan arkadaşım uzun süre bez durunca bebeğin poposuna yapışıp pişik yaptığı için 10kez değiştiriyor. Bez 3tl olsa da 3×10=30tl yapıyor o da… kaliteli risksiz bez al derim… 1numadadan 250adet al….. 2numaradan 350…. 3numara daha fazla……. sonrasına bakarsın. Prima çok iyi
Ftmaa28 Yenidoğan için 1 mi 0 mı alınmalı mesela 1 numara ne kadar süre kullanılıyor kaç tane almak lazım
Kelebekmisaliihayat Ftmaa28 0 numarada prematüre yazıyor. 1 numara yenidoğan için. Bebeğin kilosuna göre değişir belki 0 ya da 1 kullanmak