ggmom
Katillerin yaptığı hiçbir şey iyi değil. Sadece çok fazla reklam yapıyorlar, tanınıyorlar diye en iyisi sanılıyor. Nestlenin bebek mamaları satılsın diye yaptıklarını biliyoruz. Onlardan bize hiçbir fayda gelmez. Yerli mallarımız da var onları kalkındıralım inşallah.