AyAc Bebeğinizi sağlıkla buyütmek nasip olsun inşallah. Fakat her doğum sizinki kadar kötü geçecek diye birşey yok ilk doğumum normal oldu sezaryen olanlar hep normal olsaydı dedi lütfen böyle bir platformda daha hassas ve duyarlı olun insanlar zaten korkuyor mecburi sezaryen olmak zorunda olanların dışında maddi gücü sezaryene el vermeyen insan dolu kimseyi korkutmayın. Her zaman söylüyorum yine söyleyeceğim DOĞUM KIŞIYE HAS BIR ÖZELLIK HERKESIN KÖTÜ GEÇMESI SIZLERINDE KÖTÜ GEÇECEĞI ANLAMINI TAŞIMAZ KENDINIZI KORKUTMAK DOGUM SÜRECINI ZORLAŞTIRMAKTAN BAŞKA BIR IŞE YARAMAZ LÜTFEN BÖYLE KİŞİYE HAS ÖZELLİĞİ OLAN BIRŞEYİ KAFANIZA TAKIPTA KENDI DOĞUMUNUZU ETKİLEMEYİN 🙏🏻 şöyle de örnekleyebiliriz ağrınız var fakat ben x hapı içiyorum geçiyor size x için diyorum hepiniz x içiyorsunuz 10 kişiden 8 ine iyi geldi diğer 2 kişiye iyi gelmediği için x hapını kötülüyor. Kimse kimseye doğum şeklini güzelleyemez yada kötüleyemez