AyAc dikkat çekmekmi amaç herkes yazsın diyemi anlamadım insanları gereksiz strese sokmanın alemi yok seninki kötü geçmiştir olabilir doğum hikayesi olarak yazarsın kötü deneyimlerini bu şekilde aklı olan yapmasın falan başkalarının hakkına giriyosun ben ben şahsen normal doğumun nasıl birşey olduğunu biliyorum ilk normal doğurdum ikinci de normal çok şükür nasıl birşey olduğunu bildiğimden senin yazdığın şey beni etkilemedi çünkü kesinlikle en güzeli en rahatı ve en kolayı normal doğum gene olsa gene yaparım diyordum ve 35 haftayım şuan allah izin verirse normal doğurucam👍🙏🏻