AyAc ilk bebeğimi normal doğum yaptım bundada normal doğumu bekliyorum böyle söylemeniz hiç doğru degıl bence çünkü her insanın acı eşiği bir olmuyor bende çok zorlandım ama normal doğumda şöyle birşey var sancıyı çekiyorsun ama bebek doğduktan sonra hiçbirşeyin kalmıyor ama sezaryan daha kolay başlangıç olarak belki ama sonrasında anne kendi agrılarından bebekle ilgilenemiyor ve daha zor toparlanıyor benim demek istediğim sağlık sorunu , bebekte bir problem olmadıgı sürece normal doğum en güzeli sezaryan olanlara asla karşı degılım