Tugbacim34 eh işte canım çok hızlı baktı herşeyi gördü fakat bazen çok bastırdı ve sarstı göremediği zamanlarda görebilmek için o zaman biraz canım yandı. Hani biraz daha kibar davranmasını beklerdim çünkü serklajlıyım doktorum hep yumuşak davranıyor. Canım bakalım sana sonucunu vericekler mi ? Haber eder misin cuma günü yine bana. Bende bir sıkıntı yok sisteme 2 güne yansır dediler geçen hafta cuma gitmiştim hala göremiyorum sistemde anlamadım yanlış yere mi bakıyorum