Tugbacim34 bn o hastaneye gidiyorum da bişey sormak istiyorum ikili tarama testi için randewu buldm amma bir haftam geç oluyo ayin 30 buldm aldm ama 15 haftalık olmuş olacağım birde riskli gebe bakılmaktadır yaziyo ikili oluyomu çünkü bazısında riskli veya risksiz bakılmaktadır bakılmamaktadır yaziyo 🤔