Civciv53 Tugbacim34 sağolasın canım ya çok bastırdı böyle sarstı bir kaç kere artık öyle bastırdı ki bağıracaktım zor tuttum kendimi. Normalde doktorum çok narin davranıyor nolur nolmaz diye rahim ağzında dikişim var diye yani ürktüm. Ama ölçümler falan hepsine normal dedi haftasıyla uyumlu gördü
Tugbacim34 @Civciv53 aynısını yaşadım ve ah of deyip durdum vallahi . Bebişlerimiz için nelere katlanıyoruz ☺️ birşey çıkmamış sevindim canım senin adına
Civciv53 Tugbacim34 canım şimdi sisteme düşmüş baktım da radyolojik görüntülerime düşüp orda rapor al a tıklayınca görebiliyorsun e nabızdan ama neredeyse bir hafta oldu
Tugbacim34 @Civciv53 ay iyi bari düşmüş en azından. Yavaş işliyor demekki bağcıların sistemi. Hayırlı olsun kuzum. Dua et de yarın benim bebişte dönsün artık bir daha uğraşmayayım
Civciv53 Tugbacim34 inşallah görürler seni zorlamadan canım 🤲🏻 Hayırlı sağlıklı haberlerle gel inşallah canım 💕💐
Tugbacim34 @Civciv53 canım gittim ben, şimdi çıktım, herhangi bir sorun yok dedi. Dörtlü tarama testine de baktı temiz dedi. Ama yine bekletti iki sefer girdim benim sıpa bayağı inatçı çıktı 😂 sonuçlar da 10 gün içinde düşecek dedi
Civciv53 Tugbacim34 ay çok sevindim canım valla inatçı çıktı seninki naz yaptı 🤣 çıkınca alırsın öcünü kız 🤪 benim ki bir haftaya çıktı senin ki de öyle olur canım sağlıkla kucağına al inşallah 🤲🏻🥰💐
Hulya-ifsa Civciv53 merhaba canım bende Bağcılar devlete randevu alicam da ama randevu alırken detaylı bilgi yapılmamaktadır yazıyor ona rağmen mı randevu aldın yapıldı mı acaba ultrason bilgi verir misiniz