Kubraaalper Bendede durum aynı 35+3 olmaliyken 33 çıkıyor.ksn akışı vs sıkıntı yok dedi ama gelişim yavaşladı 30 Nisan ilk hedefimiz dedi doktor
ozlemozlem66 Zekiye_az buraya yazar mısınız 🌸 eğer öyle bir durum da varsa inşallah sağlıklıca kucağınıza alırsınız
Zekiye_az ozlemozlem66 ben gittim pazartesi sabah 10 da çağırdı 3 e kadar bekledim almayınca gittim çünkü ayakta bekledim o saate kadar ağrılarımdan duramadım çok yoruldum doktor servisteydi o yüzden oturulacak yer yoktu
Hifacimm Zekiye_az 2 hafta gerideydi bebeğim doğuma aldılar beni 2400 gram doğdu bebeğim çok şükür bir sıkıntı yok şimdilik ileride ne olur bilmiyorum canım.. Sağlıkla kucağına alırsın inşallah sende bebeğini
Hifacimm SmyEsciv 39+3 daha erken alınacaktım aslında ama dosya işleri falan baya uğraştırıcı oldu o yüzden geç alındım
Shshshj_5143 Zekiye_az benimde bugün 1 2 hafta geriden dediler sağlıklı olsunlarda gerilik önemli değil