Zekiye_az Efnan3443 sizin bebeğiniz geri diye mi erken aldılar suyu falan herhangi bir sıkıntısı yok dimi
Efnan3443 Zekiye_az Hiçbir sıkıntı yok tü suyu falan gayet iyidi üç hafta geride geliyor diye aldılar şuan çok şükür sağlığı yerinde
sedanur_bpr0 Zekiye_az Her gebelikte aynı olmuyor maalesef. Bebek beslenemeyip gelismeyince içerde ölebiliyor. Allah muhafaza etsin. Bu tarz durumlarda birden fazla doktorla görüşüp ona göre karar almak gerekiyor.
sedanur_bpr0 Zekiye_az Düzenli kontrole gitmek şart. Allah sağ salim kucağınıza alıp büyütmeyi nasip etsin.
sedanur_bpr0 mmozaa Mercimek çorbası, Etli nohut yemeği. Nohutu haşlayıp sade de yiyordum. Genelde salcasız, baharatsız. Yeşil mercimek de çok faydalı, tavuk suyuyla yaparsanız daha güzel olur.
ozlemozlem66 Zekiye_az ama çok fazla katkı maddesi yok mu onda da 🥲 annelik hep vicdan muhasebesiymiş:(
Zekiye_az ozlemozlem66 benim tam tersi daha da geriledi inşallah bu pazartesi en azından geriliği bir haftaya iner