Zekiye_az
Çocuk gelismeyince duruma göre doğuma alıyorlar. Başka bir arkadaşım bu sebepten 34 haftalıkken sezeryana alındı. Ama bebeği 2500 kiloydu, gelişimi çok güzeldi. Neye göre karar veriyorlar bilmiyorum ama herkesin aynı olmuyor. Ben 1 hafta boyunca hergün avokado, nohut, mercimek… Gibi şeyler tükettim ve bebeğim çok güzel gelişmişti.