Doğumunuza sahip çıkın. Doktora bırakmayın yoksa doktor sizi mi bekleyecek. Para da var sezaryen e alır.
Ve emin olun kandırılmak çok kolay çünkü bilmiyorsunuz doktor ne derse onu yapıyorsunuz.
Bi tanıdığımın sancıları var doğuma gidiyor. Doktor 2 saat bekledikten snr bebeğin kalp atışları düştü sezaryen olacaksın diyor bu da tamam diyor. Ve sezaryen 🤷🏻♀️ sonra dan anlamış kaldırıldığını ama iş işten geçmiş.
Doğum şekliniz ne olursa olsun, önce kendinize güvenin ve inanın. Sonra da Doğumunuza Sahip Çıkın. !!!