Anneyim5818
Bende rahim ağzı yetmezliği varmış ilk bebeğimi 5. Aylık hamileyken erken doğum yaptım. Akciğerleri hiç gelişmediği için çıkardıklarında yaşıyordu ama nefes alamadığı için kaybettim.
Doktorum belki bi ihtimal yaşar diye sezaryen ile almıştı.
Snr bana istersen normal doğum yapabilirsin demişti. (Bu arada ilk bebeğim de doğum ağrısı çektim. Dedim ki doğurabilirmişim 🤷🏻♀️) Ki bende bir yaşa geldiğim de, geriye dönüp baktığımda “Keşke deneseydim, acaba normal doğum yapabilir miydim” keşkesini yaşamamak için, 26 ay snr hamile kaldım. Facebook da ssvd grubunu buldum. Oradaki hikayeleri okudum. Marteniçka bağladım, dilekler diledim, dualar ettim 😁🙏🏼
En önemlisi ben istedim, başaracağıma inandım, doktorum bana ben doktoruma güvendim. Kendime gaz verdim. Olumsuz şeyler duydum ama duymazdan geldim. Okudum ama okuduklarımı görmemeye çalıştım ve başardım. 💪🏼😎
Ben inandım ve başardım. İnanın.
İstediğiniz her neyse sizde başarabilirsiniz 💙