Betren
Ben hissetmedim eger hissederseniz doktorunuza soyleyin lokal kremle uyustursunlar ya da igneyle benim belki oyle de olmus olabilir o an bebisi sevmekle ilgileniyordum hic dikkat etmedim yanlis bilgi vermeyeyim.
Kubrafe eğer imkan varsa yani aksi bir durum yoksa adı üstünde normal olan vajinal doğum tabii ki, sezaryen evet kolaylık sancı çekmiyorsun ama 7 kat kesiliyorsun ve bir ameliyat geçiriyorsun mecburi durumlarda evet kurtarıcı ama her şey uygunken sırf doğum sancısı çekmemek için sezaryen olmayı mantıklı bulmuyorum.
Toplamda 9 saat içinde doğurdum, suni sancı aldım zorlandığım zamanlar da oldu ama çok da güzel bir şekilde doğumum gerçekleşti şu an da hiç doğum yapmamış gibiyim 💕