Ben normal doğum yaptım. Gece 2 de suyum gelip hastaneye yattım sabah 9 a kadar çok rahattım sancılarım başlamıştı ama iyiydim yani. 9 gibi suni sancı verildi 10.12 de bebeğim kucağımdaydı. Biraz dikişim oldu ama ameliyathaneden yürüyerek çıktım ve eve geldiğim gün yemek bile yapmıştım. Sadece otururken kesi olan sağ tarafım biraz acıyordu ama oturmama engel olacak kadar değildi, direk günlük yaşantıma devam ettim. Kimisi normalden sonra daha kötü oluyor kimisi sezeryan yapıp ertesi gün dışarı çıkıyor. Yani her doğum gerçekten kendine özel. Doktorunuzun da ne dediği önemli siz de akışına bırakırsanız en iyisi hangisiyse o olur inşallah