Sedaince CansuCaTurkmen bende aynı hiç sevmediğim şeyleri yiyesin geliyor görünce canım çekiyor falan🤣🤭
CansuCaTurkmen Sedaince öyle valla diyorum ya kola normalde içmem canım çekiyor napim içiyorum azda olsa aman aman sakınmam yok 🤷🏻♀️
Minnosunannesii Bende bazen canım istediğinde içiyorum kolayı. Burda zararlı olduğunu okudum ama annem kardeşime hamileyken günde 4-5 bardak kola iciyormus cok sükür hic bi sey olmamıs. o yüzden bende arada yiyip iciyorum acıkcası 🙈
Aasibel Sedaince canım burgere birşey diyemem ama kola içinde ne olduğu bile belli değil. Evet bazen canımız çok çekiyor ama bence hamilelik döneminde sigara kadar uzak durulması gereken bir madde içecek bile diyemiyorum. Ben hamburgerimi evde yapıyorum. Canım asitli istersede sade sodaya portakal ve mandalina sıkıp içiyorum litre litre koladan daha etkili bir deneyin derim. 😊
Dmn-rumeysa81 Sedaince bence bu kadar hormonlu şeyleri almayın vücudunuza çok zararlı bebek için görümcem de tüm hamileliği boyunca bir şey olmaz deyip cola cips fastfood yedi sürekli kızı şuan 2 yaşında ve göğüslerinde büyüme var ön ergenlik yaşıyor hormonları değiştiği için sürekli tedavi altında bence bebeğinize yapmayın bunu herkesin canı istiyor ama en azından dikkat edebildiklerimize dikkat etmeliyiz diye düşünüyorum tabi ki herkesin kendi tercihi siz bilirsiniz
Sedaince Dmn-rumeysa81 bende zaten sürekli yiyorum demedim yedi aylık gebeyim iki kere falan yemişimdir hamburgeri
edaozdxx Sedaince ben de aklıma gelen herşeyi yiyip içen biriyim. Asla şunu yememeliyim şunu içmemeliyim demedim şu zamana dek. Bebeğimin kilosu da gelişimi de gayet iyi durumda çok şükür. 🙏🏻
Melike658 Sedaince bende hiç sakınmadım yedim vallahi ayda bir falan hamileliğimin ilk zamanları mide bulantıma da kola iyi gelmişti çay bardağıyla içtim vallahi ☺️ Pişman değilim 😂
Bilgilikucukanne09 Sedaince ben kolayı oldum olası hiç sevmem ama hamburger delisiyim yanında ice tea daha güzel gidiyor
Kamelya Sedaince ben valla canımın istediği herşeyi yiyorum o ne öyle onu yeme bunu yersen bişey olur mu sakınılan göze çöp batar boşa dememişler kola içmiyorum sadece oda evlenmeden önce kalan bişey canım isterse onuda içerim ama 😂😂
CooperBaby Sedaince Carl’s Jr. / Big Carl dışında ağzıma hamburger sürmüyorum.. Big Carl içindeki sos beni bitiriyor. Mmmm😋😋😋 Ama kola hastasi olmama rağmen ağzıma surmuyorum.. Ama canım bazen fena istiyor.🙈😋
Pamugumgeliyor Sedaince bende senin gibiyim. Ben kolayi abarttim her gun iciyorum ama yinede cok sukur bisy yok. Burger i sorsan haftada en az iki gun yiyordum