Nezaketyildiz Vallahi ben canım ne çekerse yiyorum hamburger kola çiğ köfte sucuk pastırma .napıyım ben değil bebeğimde istiyo😌 Herşeyin abartısı zarar zaten sürekli yapmıyoruz bunları yada gergin üst üste yenmiyor yeri geliyo bi oturduğumda brokolimi havucumu salatalığımı yiyorum meyvemi yiyorum (o yüzden geldi bu kilolar gerçi 😂😂) ama canım ne çekerse yiyorum yaniiii eşim de kızsa yicem o an istediğim şeyi 😃😃😃
zeynepnazli Sedaince insan bu başlıkları görünce canı çekmese bile çekesi geliyor garip bi cümle oldu ama beni anladığınızı düşünüyorum keşke başkalarını düşünüp başlığa yeme içme yazmasak @adm
nancy Sedaince valla ben de yiyiyorum canım istiyor normalde de çok severim zaten hamburger kola eskisi kadar olmasa da tükettiğim besinler arasında
Mugesaglam deletenmom1841 yalnız degilim oooley ne bicim anayım ben demistim bende ilk aşerdiğim popeyes ti 😂