hunilimom Sedaince bende yedim hamburger sevmiyorum ama döner pide kola cips yiyorum valla canım istiyo 🤣🤣 tabi eşim ve babam elimden aliyolar özellikle babam
Victoria Sedaince kola içmem sevmiyorum ama hamburger birkaç kez yedim yani ayda 1 kendime izin verdim canım isterse yerim diye başlarda içine mayonez koydurmadım o kadar
Gokkusagivemucize Kola normalde de içmem ama canım çekiyor görünce falan reklamda 😢 kaldırılsın 😄 yine de içmiyorum ama burger yiyorum bazen. Bugün de çiğköfte yedim mesela
Sedaince Gokkusagivemucize o reklamlar yokmu eşim reklam da ne görsem istiyorum diye reklam izletmiyor bana 😂
Ilaydaile Sedaince Valla bende açıkcası dikkat etmiyorum canım isteyince yiyorum içiyorum. Bukadar pimpirik olmanın alemi yok bence çok gereksiz . kafana takma canm 😄
Busraktnc Sedaince valla eşimde bana kızıyo almıyo istediğimde bende o işteyken canım isterse alıp içiyorum burger falan önceden cok severdim hamileliğimde tiksindim aklıma geldikce midem bulanıyo ama kola fanta vs içiyorum o da cok aşırı değil tabi 😂
Sedaince Busraktnc bende sipariş veriyorum eşim gelmeden poşetleri Yok ediyorum 😂 tabi herzaman değil 7 aylık hamileyim 2 kere yedim daha 😂
yesillimonn Sedaince Sürekli yiyip icmiyorum ama canım isteyince de yiyorum sakınan göze çöp batar fazla pimpirikli olmaya gerek yok diye düşünüyorum..😋
Ebalp Sedaince canım hamburger daha az once yedim 😄😄 ama kola asitli diye hic hamile kaldigimdan beri icmedim bide basligi degistir cani cekenler olabilir
Verebr6 Sedaince çok pinpiriklileri anlamıyorum gayet rahatım hamileliğimde bitti sayılır gayet rahat geçti