Sedaince ben de yiyorum ama kendim yapıyorum genellikle ve ben hamile değilken de kendim yapardım acelem olmadığı sürece soğan halkasından pizzasina kadar kendim yaparım. Fast food dükkanları sabah bı koyuyolar yağı akşama kadar aynı yağda kizariyo herşey o yüzden itici geliyor bana 🙄