Senmsii SrpYlmz Ben dün ikinci asiyida oldum oda hiç ağrı yapmadı. Çok ağrınız varsa parol için 1 adet eziyet ettirmeyin kendinize yazık 🙏
SrpYlmz Senmsii iğnenin üstüne dokunur diye icmemistim dün bide hamileliğim boyunca hiç ağrı kesici icmemistim ama şimdi içtim bitane sağolun 🙏
Senmsii SrpYlmz Rica ederim ne demek bende kullanmamaya çalışıyorum ama.bazen şiddetli baş ağrım oluyor ağlatıyor resmen o zaman 1 adet mecbur parol içiyorum. Hamilelikte parol tavsiye ediliyor sadece
SrpYlmz Senmsii Baş ağrım için migren taşı kullanıyorum onu sormustum bı sakıncası yok bitkisel zaten aktar veya eczanelerden bulabilirsiniz
SrpYlmz Senmsii kücük bi taş şeklinde sürünce krem gibi birsey de bırakmıyor basının ağrıyan kısımlarına masaj yaparcasına uygula ben bazen enseme de kullanıyorum kısa bı sure sonra geçiriyor ağrıyı burun yüz bölgesine sürme
Boncukk123 SrpYlmz benim de ilk doz aşırı zorladı beni aşıyı vuran ebe birsey söylemedi mi canım buz tut ya da ağrı kesıcı iç falan diye
SrpYlmz Boncukk123 Hiç birşey söylemedi saatler geçtikçe daha kötü oldum gece hiç uyumadım hala aynı devam ediyor parol içtim az önce onuda kizlar dedi sağolsun . Şimdi buz tutsam fayda olur mu
Boncukk123 SrpYlmz bana tutabilirsin demişti ebe ama direkt buzu basma koluna birseye sar o şekilde temas ettir daha da ağrımasın . Benim 3 gün sürdü ne uyku uyudum ne de kolumu kıpırdatabildim kızarıklık uyuşukluk şişme baş ağrısı çok yapmıştı
MorKelebek54 SrpYlmz genelde ilk iki gun suruyo ama ikinci gun agrisi azaliyo ilk gune gore. Agrim olsugunda buz koy demisti bana saglik ocagindaki ebe
SrpYlmz MorKelebek54 benim ablamın bir hafta sürmüş ya Cok korkuyorum o kadar uzun sürmesinden . Tesekkur ederim canim
SrpYlmz Boncukk123 ay çok zor birseymis covid aşıları bile böyle değildi . Teşekkür ederim canım uygulicam
MorKelebek54 SrpYlmz kiz yok o kadar surmez merak etme ablanda fazla yan etki yapmis ya da bunuesi zayif kalmis tetanoza genelde iki gun agri oluyo☺️
Yenianne6706 SrpYlmz hiç dikkat etmedim karnıma ama hemşire koluna buz koyabilirsin şişmemesi için demişti sadece üstüne yatmadım zaten yatılmıyor o kolunu da kullanmamaya çalış en azından bir kaç gün ☺️
SrpYlmz Yenianne6706 tamam canım buz uygularim teşekkür ederim . Birde sizce ikinci doza gerek var mı
Yenianne6706 SrpYlmz doktorum önerdiği için oldum benimde ilk gebeliğim o yüzden pek bir bilgim yok doktoruma güvendiğim için oldum ama internette çok fazla kirli bilgi var bence doktorunuza güveniyorsanız onun söylediğini yapın derim :)