Gizem9688 Ben de dün oldum ilk dozu. Kolumda hafif bi kizariklik sislik var. Dokununca aciyor. Ama hareket ettirebiliyorum cok rahat. Soluma da yattim gece. Bir sey olmadi bana
SrpYlmz Gizem9688 Ne güzel hafif geçmesine sevindim demekki herkesin farklı geçiyor beni benden aldı bu ağrı acı iki gündür inşallah yarina geçer
Gizem9688 SrpYlmz insallah insallah. Ben bir de fiziksel eforla calisiyorum tüm gün. Hic boşluk vermedim tetanozdan sonra belki onunla alakalidir.