SrpYlmz Kızlar ilk doz tetanozu dün oldum ama saatler geçtikce daha kötü oldu kolum kalkmadigi gibi aşırı ağrı var uyuyamadım bile ağrısından ne yapabilirim veya bu ne kadar sürer bilgisi olan var mı ?
Senmsii SrpYlmz Benim hiç ağrım olmadı ancak hemşire aşıyı vururken 2 3 gün ağrın olabilir parol içebilirsin demişti
mommys1 SrpYlmz parol içebilirsiniz ben ağrısına dayanabildiğm için içmemiştim 3 gün üstüne yatamadım
Havvadmrsnl SrpYlmz benim 3 gün sürmüştü sol omzuma yatamıyordum hep sağ ama 3. Günden sonra geçiyo ☺️
SrpYlmz Senmsii Ya ben aşırı kötüyüm kolumla beraber bütün kemiklerim ağrıyor gibi bana herhangi bişi demedi hemşire içeyim olmadı herhangi buz vs koysam olur mu acaba
SrpYlmz mommys1 Keşke sadece üstüne yatamasam ya felç gibi kalkmıyor kolum böyle bı ağrı yok bütün vücudum agriyor
Senmsii SrpYlmz Ben dün ikinci asiyida oldum oda hiç ağrı yapmadı. Çok ağrınız varsa parol için 1 adet eziyet ettirmeyin kendinize yazık 🙏
ngksu SrpYlmz ilk doz bende 2 gün şiddtli 3. Gün hafif kol ağrısı yaptı ikinci dozuda oldum Ateş halsizlik yaptı oda 1 gün sürdü parol içtim geçti ertesi güne
SrpYlmz Havvadmrsnl keşke sadece omzuma yatamasam ya covid gibi bütün kemiklerim ağrıyor hiç uyuyamadim
SrpYlmz Motheranddaughter ben şuan 20+6 yım benim doktorum 20 de ol demişti ikinci dozunuda sağlık ocağı 1 ay sonraya verdi ama berbat durumdayım düşünüyorum ikinciyi olsam mi olmasam mi diye
Kubra6694 Kizlar bu tetenoz gerekli mi 9 haftalık oldum ama olasım yok gibi zamanı gelince yine düşüneceğim.
Yenianne6706 SrpYlmz bende de ilk üç gün kol ağrısı yaptı ilk dozda eklem ağrıları halsizlik vardı ikinci doz daha rahattı kol ağrısı bir öncekine göre daha azdı
Yenianne6706 SrpYlmz hiç dikkat etmedim karnıma ama hemşire koluna buz koyabilirsin şişmemesi için demişti sadece üstüne yatmadım zaten yatılmıyor o kolunu da kullanmamaya çalış en azından bir kaç gün ☺️