Karbeyaz_ Berivankndmr inşallah bebeğinde sende sağlıklı bir şekilde çıkarsınız bol bol dua et canım hamilelerin duaları kabul olur derler korkma dua et 🙏🤲🤲
Fatmakrnc Deletedmom_88 benimde pazartesi için gün verdi canım çok korkuyorum ne yalan soyliyim pazartesi tam 39 haftalık olucak benimde başı 3 hafta önde olduğu için sezeryan olucam
Deletedmom_88 Fatmakrnc dua edelim bol bol su gibi akıp geçer inşallah 🤲🏻 hem biz hem bebişlerimiz sağlıkla eve dönelim 🌺
Fatmaykanat Berivankndmr hiç üzülme canım, şükür ki tedavisi mümkün olan bir durum. Orada daha güvende olacak, zor evet ama asla üzülme rabbim daha beterinden korusun inşallah 🙏🏻 sağlıkla kucağına alacağın gün müjde gibi olsun inşallah 💐
Deletedmom_88 Karbeyaz_ hayırrr, kalp doktorum önermedi normal doğumu onun için 🥺 size de şimdiden kolaylıklar diliyorum 🙏🏻🙏🏻
Deletedmom_88 Berivankndmr sağlıkla gelsin hemen toparlar o da inşallah evinize mutlu mutlu dönersiniz 🥺 rabbim kolaylaştırsın ikiniz için de inşallah
ela1906 Berivankndmr hayirlisiyla sağlıkli bisekilde kucağına alirsin cNim insallah bugun mu girecektin sezeryana ins guzel gecer her sey
Esranyr Safie2020 Ben gittiğimde 36 haftalıktim tam 36+0daydim canım Doğumu nasıl ne zamana düşünüyorsunuz hocam diye eşim sordu o da gelin hemen planlamasını yapalım dedi haftaya tekrar kontrole çağırdı beni o zaman daha net olur dedi bütün tahlil tetkikleri yaparız anestezi doktoru görür dedi bize. Belki haftaya gitsen sende daha iyi olur
Safie2020 ela1906 bana çok erken daha dedi vermedi yaa ben de hevesleniyirdum verir diye 36+2 yım vermedi bugün