ela1906 çok şükür ben kurtuldum darısı sizlerin başına rabbim bir avazda kurtarsın ben normal istiyordum riskli olunca sezeryen oldum doğum anında baygınsın sonrasında ağrıların oluyor ağrı kesici yapıyorlar geçiriyor etkisi bitince yine başlıyor tabi ben böyle oldum diye sizde olacaksınız diye bişey yok herkesin vücut yapısı farklıdır belki o ağrı bana çok geliyor ama size az gelir ben zaten birazda nazlıyım 😅 ama bebeğini kucağına aldığın zaman kokusunu alıyorsun ya o an herşey geçiyor